پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کاربرد موثر چند رسانه ای ها در آموزش درس علوم ابتدایی

نویسندگان: سید یعقوب موسوی
منبع: مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی طراحی سیستم های آموزشی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۸۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر هفتم تابستان 1382

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر سوم بهار 1380

سال ۱۳۷۹ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر اول پاییز 1379
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر دوم زمستان 1379

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO