پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

طراحی آموزش و نظریه یادگیری

نویسندگان: برندا مرجل سید جلیل شاهرودی لنگرودی
منبع: مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری نظریه های یادگیری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۶۹۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر ششم بهار 1382
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر هفتم تابستان 1382

سال ۱۳۸۰ (۱)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر سوم بهار 1380

سال ۱۳۷۹ (۲)

  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر اول پاییز 1379
  • -مجموعه مقالات علوم انسانی دفتر دوم زمستان 1379

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO