پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ساخت گرایی در مقابل عینیت گرایی

نویسندگان: چارالامبوس وراسیداس غلامرضا یادگارزاده
منبع: علم و آینده سال سوم بهار 1383 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی مبانی نظری تکنولوژی آموزشی
  2. حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی طراحی سیستم های آموزشی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۴۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -علم و آینده سال سوم پاییز 1383 شماره 10
  • -علم و آینده سال سوم بهار 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -علم و آینده سال دوم زمستان 1382 شماره 7
  • -علم و آینده سال دوم پاییز 1382 شماره 6
  • -علم و آینده سال دوم تابستان 1382 شماره 5

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -علم و آینده سال اول پاییز 1381 شماره 3

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO