پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

محور سوم متن و عوامل متنی موثر در تفسیر پذیری؛ نگاهی به « کویر» شریعتی

نویسندگان: فرهاد ساسانی
منبع: بیدار خرداد و تیر 1380 شماره 7
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی رویکردهای نقد ادبی نقد خواننده محور
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۷۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -بیدار مهر 1382 شماره 22

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -بیدار دی 1381 شماره 18
  • -بیدار شهریور 1381 شماره 17

سال ۱۳۸۰ (۹)

  • -بیدار اسفند 1380 شماره 14
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 13
  • -بیدار بهمن 1380 شماره 12
  • -بیدار دی 1380 شماره 11
  • -بیدار آذر 1380 شماره 10
  • -بیدار مهر و آبان 1380 شماره 9
  • -بیدار مرداد و شهریور 1380 شماره 8
  • -بیدار خرداد و تیر 1380 شماره 7
  • -بیدار فروردین و اردیبهشت 1380 شماره 6

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -بیدار اسفند 1379 شماره 5
  • -بیدار دی و بهمن 1379 شماره 4
  • -بیدار اردیبهشت 1379 شماره 0

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO