پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کانت و مدرنیته

نویسندگان: سهراب رزاقی
منبع: گفتمان بهار 1377 شماره 0
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد تاریخی عصر جدید دکارت تا کانت عصر روشن نگری (قرون 17 و 18)
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۲۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -گفتمان پاییز و زمستان 1382 شماره 9
  • -گفتمان تابستان 1382 شماره 8
  • -گفتمان بهار 1382 شماره 7

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -گفتمان پاییز 1381 شماره 6
  • -گفتمان تابستان 1381 شماره 5

سال ۱۳۷۷ (۴)

  • -گفتمان زمستان 1377 شماره 3
  • -گفتمان پاییز 1377 شماره 2
  • -گفتمان تابستان 1377 شماره 1
  • -گفتمان بهار 1377 شماره 0

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO