پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

در تاریخ از هرودوت چه می توان آموخت؟

نویسندگان: عبدالحسین زرین کوب
منبع: مطالعات تاریخی سال اول بهار 1368 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ گروه های ویژه آثار و آرای تاریخ پژوهان و باستان شناسان جهان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۴۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۷

سال ۱۳۷۰ (۱)

  • -مطالعات تاریخی سال سوم 1370 شماره 9 و 10

سال ۱۳۶۹ (۲)

  • -مطالعات تاریخی سال دوم تابستان 1369 شماره 6
  • -مطالعات تاریخی سال دوم بهار 1369 شماره 5

سال ۱۳۶۸ (۴)

  • -مطالعات تاریخی سال اول زمستان 1368 شماره 4
  • -مطالعات تاریخی سال اول پاییز 1368 شماره 3
  • -مطالعات تاریخی سال اول تابستان 1368 شماره 2
  • -مطالعات تاریخی سال اول بهار 1368 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO