پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کنش متقابل، برخورد و تشدد بین گروهها در امر آموزش

نویسندگان: فیروز براقی
منبع: جندی شاپور سال دوم 1352 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی تاریخچه و مکاتب
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۱۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۵۴ (۱)

  • -جندی شاپور سال سوم 1353 و 1354 شماره 1 و 2

سال ۱۳۵۲ (۲)

  • -جندی شاپور سال دوم 1352 شماره 1
  • -جندی شاپور سال دوم 1352 شماره 2

سال ۱۳۵۱ (۱)

  • -جندی شاپور سال اول بهمن 1351 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO