پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

زبان خارجی را باید در چه سنی به کودکان آموخت؟

نویسندگان: پروانه حسینی
منبع: لوح فروردین 1378 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری زبان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۱۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -لوح مهر 1382 شماره 15

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -لوح اسفند 1381 شماره 14

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -لوح مهر 1379 شماره 9
  • -لوح بهمن 1379 شماره 10
  • -لوح خرداد 1379 شماره 8

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -لوح مهر 1378 شماره 6
  • -لوح مرداد 1378 شماره 5
  • -لوح فروردین 1378 شماره 4

سال ۱۳۷۷ (۳)

  • -لوح بهمن 1377 شماره 3
  • -لوح آبان 1377 شماره 2
  • -لوح تیر 1377 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO