پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

طریقه ی دکارت

نویسندگان: عبدالحسین تقی اصفهانی
منبع: سودمند شهریور 1305 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد تاریخی عصر جدید دکارت تا کانت عقل باوری ( قرون 16 و 17)
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۰۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۰۶ (۳)

  • -سودمند آبان و آذر 1306 شماره 11 و 12
  • -سودمند شهریور 1306 شماره 9
  • -سودمند تیر 1306 شماره 7

سال ۱۳۰۵ (۵)

  • -سودمند آبان و آذر 1305 شماره 5 و 6
  • -سودمند مهر 1305 شماره 4
  • -سودمند شهریور 1305 شماره 3
  • -سودمند مهر 1305 شماره 2
  • -سودمند تیر 1305 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO