پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

قرآن و فلسفه و اکتشافات عصری

نویسندگان: عبدالحسین ابن الدین
منبع: همایون آذر 1313 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن علوم قرآنی کلیات رابطه علوم قرآن با دیگر علوم
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۷۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۱۴ (۳)

  • -همایون خرداد 1314 شماره 9
  • -همایون اردیبهشت 1314 شماره 8
  • -همایون فروردین 1314 شماره 7

سال ۱۳۱۳ (۶)

  • -همایون اسفند 1313 شماره 6
  • -همایون بهمن 1313 شماره 5
  • -همایون دی 1313 شماره 4
  • -همایون آذر 1313 شماره 3
  • -همایون آبان 1313 شماره 2
  • -همایون مهر 1313 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO