پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش جامعه در ترکیب ادراک دانش آموز (خانه و مدرسه)

نویسندگان: مرجان نصری
منبع: فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۷۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۳۲ (۴)

  • -فرهنگ نو تیر 1332 شماره 9
  • -فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
  • -فرهنگ نو اردیبهشت 1332 شماره 7
  • -فرهنگ نو فروردین 1332 شماره 6

سال ۱۳۳۱ (۵)

  • -فرهنگ نو اسفند 1331 شماره 5
  • -فرهنگ نو بهمن 1331 شماره 4
  • -فرهنگ نو دی 1331 شماره 3
  • -فرهنگ نو آذر 1331 شماره 2
  • -فرهنگ نو آبان 1331 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
تجزیه و تحلیل داده ها: کدگذاری داده های پژوهش کیفی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO