پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش جامعه در ترکیب ادراک دانش آموز (خانه و مدرسه)

نویسندگان: مرجان نصری
منبع: فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۵۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۳۲ (۴)

  • -فرهنگ نو تیر 1332 شماره 9
  • -فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
  • -فرهنگ نو اردیبهشت 1332 شماره 7
  • -فرهنگ نو فروردین 1332 شماره 6

سال ۱۳۳۱ (۵)

  • -فرهنگ نو اسفند 1331 شماره 5
  • -فرهنگ نو بهمن 1331 شماره 4
  • -فرهنگ نو دی 1331 شماره 3
  • -فرهنگ نو آذر 1331 شماره 2
  • -فرهنگ نو آبان 1331 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO