پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پژوهشی در دستگاه فلسفی و تربیتی جان دیوئی

نویسندگان: ز رامین
منبع: فرهنگ نو آبان 1331 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق فلسفه غرب رویکرد تاریخی دوره معاصر (قرون 20 و 21) سایر جریان ها پراگماتیسم
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۸۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۳۲ (۴)

  • -فرهنگ نو تیر 1332 شماره 9
  • -فرهنگ نو خرداد 1332 شماره 8
  • -فرهنگ نو اردیبهشت 1332 شماره 7
  • -فرهنگ نو فروردین 1332 شماره 6

سال ۱۳۳۱ (۵)

  • -فرهنگ نو اسفند 1331 شماره 5
  • -فرهنگ نو بهمن 1331 شماره 4
  • -فرهنگ نو دی 1331 شماره 3
  • -فرهنگ نو آذر 1331 شماره 2
  • -فرهنگ نو آبان 1331 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO