پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

گفت و گوی ادیان اهداف و مبانی نظری

نویسندگان: سعید عدالت نژاد سید امیر اکرمی وینسنت برومر
منبع: اشراق بهار و تابستان 1384 شماره 2 و 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی منطق، فلسفه و کلام اسلامی کلام دین پژوهی ادیان دیگر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۲۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -اشراق 1386 شماره 4

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -اشراق بهار و تابستان 1384 شماره 2 و 3

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO