پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

درباره آفت «منبع زدگی» در تحقیقات تاریخی

نویسندگان: علی محمد طرفدرای
منبع: بررسی های نوین تاریخی تابستان 1384 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ گروه های ویژه منابع و کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۳۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال پنجم بهار و تابستان 1389شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال چهارم پاییز و زمستان 1387 شماره 4 و 5

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال سوم بهار 1386 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی سال دوم تابستان 1385 شماره 2

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -بررسی های نوین تاریخی تابستان 1384 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO