پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

توسعه سواد لازمه ی شکوفایی و نوآوری

نویسندگان: بهروز صاحب زاده
منبع: اسوه سال یازدهم شهریور 1387 شماره 6 و 7 (پیاپی 129و130)
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی مدیریت آموزشی نوآوری در سازمانهای آموزشی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -اسوه سال دوازدهم تیر 1388 شماره 4 (پیاپی 139)

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -اسوه سال یازدهم شهریور 1387 شماره 6 و 7 (پیاپی 129و130)

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO