پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اسکوناز

نویسندگان: سیروس صالح پور
منبع: آوین سال سوم مهر و آبان 1384 شماره 13 و 14
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری هنرهای زیبا هنرهای نمایشی تئاتر و نمایش ایران
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۳۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -آوین سال ششم 1386 شماره 21
  • -آوین سال پنجم بهار و تابستان 1386 شماره 20

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -آوین سال چهارم بهار 1385 شماره 15 و 16

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -آوین سال سوم مهر و آبان 1384 شماره 13 و 14

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO