پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مهارت های توجه

نویسندگان: رابرت بولتون حمیدرضا سهرابی
منبع: ارتباط موفق خرداد 1386 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -ارتباط موفق خرداد 1386 شماره 4
  • -ارتباط موفق نیمه مرداد تانیمه شهریور 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -ارتباط موفق تیر 1385 شماره 2
  • -ارتباط موفق خرداد 1385 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO