پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش تحقیقات استراتژیک بازار در توسعه صادرات

نویسندگان: مریم فدایی
منبع: مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم اسفند 1388 شماره 57
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۹۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم اسفند 1388 شماره 57
  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم مهر و آبان 1388 شماره 56
  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم مرداد و شهریور 1388 شماره 54 و 55

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO