پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش تحقیقات استراتژیک بازار در توسعه صادرات

نویسندگان: مریم فدایی
منبع: مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم اسفند 1388 شماره 57
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی اقتصاد اقتصاد بین الملل تجارت مطالعات صنعتی و ملی تجارت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۳)

  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم اسفند 1388 شماره 57
  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم مهر و آبان 1388 شماره 56
  • -مناطق ویژه اقتصادی سال هشتم مرداد و شهریور 1388 شماره 54 و 55

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO