پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

پاداش و تنبیه در یک مدرسه کار آمد چیست؟

نویسندگان: امیرمحمد کاکیا
منبع: مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی انگیزش انگیزش درونی و بیرونی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۸۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO