پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

وضع آموزش و پرورش و دانش های مربوط به آن در پایان قرن بیستم

نویسندگان: علی محمد کاردان
منبع: مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی تاریخچه و مکاتب آراء تربیتی مکاتب فلسفی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۶۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
دوره دانش افزایی روشنفکری دینی در عصر حاضر (شناخت اندیشه های روشنفکرانه)
روش شناسی نقد نظریه
تفسیر بالینی آزمون هوش وکسلر ۵ و مداخله در شاخص‌های آن
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO