پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اعمال سیاست موازنه مثبت در تعاملات تجربی مدارس کارآمد کشور

نویسندگان: غلامحسین حسین زاده یوسفی
منبع: مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی مناسبات انسانی در محیط مدرسه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۶۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -مدارس کارآمد سال سوم سال تحصیلی 1388-1389 شماره 1 (پیاپی 9)

سال ۱۳۸۸ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388 شماره 4 (پیاپی 8)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 3 (پیاپی 7)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 2 (پیاپی 6)
  • -مدارس کارآمد سال دوم سال تحصیلی 1387-1388شماره 1 (پیاپی 5)

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 4
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 3
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1387 شماره 2
  • -مدارس کارآمد سال اول سال تحصیلی 1386-1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO