پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آموزش و یادگیری ترکیبی

نویسندگان: فریبا مجد تیموری
منبع: فرهنگ آموزش سال چهارم تابستان و پاییز 1387 شماره 10 و 11
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی یادگیری نظریه های یادگیری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۰۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال پنجم 1388 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال چهارم تابستان و پاییز 1387 شماره 10 و 11

سال ۱۳۸۶ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال سوم زمستان 1386 شماره 9
  • -فرهنگ آموزش سال سوم پاییز 1386 شماره 8
  • -فرهنگ آموزش سال سوم بهار و تابستان 1386 شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال دوم زمستان 1385 شماره 5
  • -فرهنگ آموزش سال دوم پاییز 1385 شماره 4
  • -فرهنگ آموزش سال دوم تابستان 1385 شماره 3

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO