پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تسهیلاتی برای پیموده مسیر دشوار تعلیم

نویسندگان: منیر حقیقت جوان
منبع: فرهنگ آموزش سال سوم پاییز 1386 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی تکنولوژی آموزشی طراحی مراکز یادگیری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۰۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال پنجم 1388 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -فرهنگ آموزش سال چهارم تابستان و پاییز 1387 شماره 10 و 11

سال ۱۳۸۶ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال سوم زمستان 1386 شماره 9
  • -فرهنگ آموزش سال سوم پاییز 1386 شماره 8
  • -فرهنگ آموزش سال سوم بهار و تابستان 1386 شماره 6 و 7

سال ۱۳۸۵ (۳)

  • -فرهنگ آموزش سال دوم زمستان 1385 شماره 5
  • -فرهنگ آموزش سال دوم پاییز 1385 شماره 4
  • -فرهنگ آموزش سال دوم تابستان 1385 شماره 3

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO