پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقد و بررسی روش تفسیر علمی قرآن

نویسندگان: قاسم پورحسن
منبع: پیام جاویدان 1384 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن تفسیر قرآن کلیات روش های تفسیر و تأویل
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۳۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -پیام جاویدان 1384 شماره 9
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 8
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 7
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 6

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -پیام جاویدان 1383 شماره 5
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 4
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 3
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پیام جاویدان 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO