پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

جایگاه روایت در تفسیر قرآن با تأکید بر دیدگاه آیت اللّه‏ معرفت

نویسندگان: علی احمد ناصح
منبع: پیام جاویدان 1384 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن تفسیر قرآن کلیات مباحث کلی تفسیر وتأویل
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۵۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -پیام جاویدان 1384 شماره 9
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 8
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 7
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 6

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -پیام جاویدان 1383 شماره 5
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 4
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 3
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پیام جاویدان 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO