پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

روش های گفتگوی سازنده با کودکان در موقعیت های تنش زا

نویسندگان: مهسان بهنود
منبع: تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی مناسبات انسانی در محیط خانواده
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 3 و 4

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO