پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آموزش داستان خوانی نوین برای رشد روانی - ذهنی کودکان و نوجوانان

نویسندگان: معصومه ژیان باقری طیبه زندی پور
منبع: تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی حوزه های جدید روانشناسی روانشناسی هنر
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 3 و 4

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO