پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نکاتی مفید در آموزش درسی دانش آموزان مبتلا به اختلال دوقطبی

نویسندگان: اکرم ارسلانی
منبع: تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 3 و 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی روانشناسی روانشناسی مرضی تحولی اختلال خلقی دوقطبی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -تازه های روانپزشکی کودک و نوجوان 1384 شماره 3 و 4

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO