Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
بررسی اندازه گیری موفقیت ابتکارات مدیریت استراتژیک با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد
نویسندگان:
علی اصغر ماشینچی
منبع:
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 2 سال 1402 شماره 3 (پیاپی 5)
کلید واژه ها:
اندازه گیری موفقیت
موفقیت ابتکارات
مدیریت استراتژیک
شاخص های کلیدی و عملکرد
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
مدیریت
doi:
10.61838/kman.jtesm.2.3.7
شماره صفحات:
۶۳-۸۰
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۱۶
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۹
سال ۱۴۰۳ (۳)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 3 سال 1403 شماره 3 (پیاپی 9)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 3 سال 1403 شماره 2 (پیاپی 8)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 3 سال 1403 شماره 1 (پیاپی 7)
سال ۱۴۰۲ (۴)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 2 سال 1402 شماره 4 (پیاپی 6)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 2 سال 1402 شماره 3 (پیاپی 5)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 2 سال 1402 شماره 2 (پیاپی 4)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 2 سال 1402 شماره 1 (پیاپی 3)
سال ۱۴۰۱ (۲)
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 1 سال 1401 شماره 2
-
تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک دوره 1 سال 1401 شماره 1
چکیده
تبلیغات