چکیده

بسیاری از شرکت ها در نتیجه کاهش سود در مواجه با رقابت فزاینده جهانی به این نتیجه رسیده اند که با طرح بهایابی بر مبنای هدف ( قیمت گذاری بر مبنای قیمت بازار ) به عنوان یک ابزار راهبردی و کلیدی ، دیگر قیمت گذاری محصولات بر مبنای بهای تمام شده مناسب نخواهد بود . شرکتها برای بقا باید در زمینه تولید و عرضه محصولاتی تخصصی پیدا کنند که علاوه بر تامین سود مورد نظر آنها ، واجد کیفیت و کارکرد مورد نظر مشتریان نیز باشد . بهایابی بر مبنای هدف از شیوه های کسب اطمینان نسبت به کفایت سودآوری محصولات می باشد ...

تبلیغات