آرشیو

آرشیو شماره ها:
۶۸

چکیده

متن

طی این هفته عراق شهرهای دیگری مانند سومار، نفت‌شهر، موسیان و دیگر جاها را در غرب تخلیه کرده و ظاهرا به مرزهای بین‌المللی بازگشته است ولی تمام آبادی‌ها را کاملا خراب کرده و با خاک یکسان کرده است و ایران هم ظاهرا تدارک می‌بیند که به داخل خاک عراق برود تا از این طریق حقوق حقه خود را بگیرد.
در روز جمعه گذشته (11/4/61) آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد ترور شد و به شهادت رسید. نحوه شهادت هم این‌گونه بوده است که جوانی در لباس سربازی هنگامی که آقای صدوقی از مسجد خارج می‌شده خود را به او می‌رساند و وی را بغل می‌کند و نارنجکی که به خود بسته بود منفجر می‌کند و در نتیجه هم خود و هم آقای صدوقی را می‌کشد و مجاهدین خلق طی اطلاعیه‌ای این عمل خائنانه را به خود نسبت داده و مسوولیت آن را به عهده گرفته‌اند و راستی که اینان احمق و نادانند!! آنان خیال می‌کنند که با این اعمال می‌توانند به مقصد خود یعنی به دست گرفتن قدرت برسند و حال آنکه آنها فقط و فقط راه آمریکا را برای سلطه مجدد هموار می‌کنند و برای خود فقط اتلاف نیرو و خسران دنیا و آخرت می‌خرند و مردم یزد و همچنین مردم ایران تجلیل شایسته‌ای از شهید صدوقی به عمل آوردند و چند روز پس از این حادثه‌آیت‌الله خاتمی امام جمعه اردکان از سوی امام خمینی به امامت جمعه یزد منصوب شدند.

در هفته قبل – دوشنبه – برای تعقیب کار مجتبی به بازرسی کل کشور رفتم و با آقای مروی صحبت کردم و ایشان از عملکردهای دادگاه‌های انقلاب و برخی مسوولان و اینکه قاطعیت لازم را در برخورد با متخلفین از قانون ندارند، صحبت کردند. مهمترین مسائل مطرح شده از سوی ایشان عبارت بودند از اعتراف به اینکه مواردی زنان حامله اعدام شدند و افراد بسیاری در زیر شلاق و شکنجه کشته شده‌اند و گفتند ما برخی اسناد و پرونده‌ها را می‌سوزانیم. و وقتی گفته شد که عیب کار از کجاست و چرا به امام نمی‌گویید؟ گفتند که با امام تمام مسائل را می‌گوییم ولی کسان دیگری هستند که حرف‌های ما را خنثی می‌کنند و همچنین از شورای عالی قضایی گله می‌کردند که قاطعیت لازم را در برابر اوین و اوینیان ندارند و‌آنها هم هر کاری دلشان خواست می‌کنند... به راستی این حرف‌ها برای من تکان‌دهنده بود و به نظر می‌رسد که به جای اصلاح امورو جلوگیری از اشتباهات در به برهمان پاشنه می‌چرخد و این واقعا برای مسلمان علاقه‌مند و خواهان سربلندی اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ناگوار و مأیوس‌کننده است. به‌ویژه ایشان می‌گفت که وقتی به مسوولان گفته می‌شود چرا متخلفین را مجازات نمی‌کنید پاسخ داده می‌شود – از سوی آقای موسوی اردبیلی – که دادگاه‌های انقلاب تضعیف می‌شوند. خدایا تو عاقبت انقلاب اسلامی را ختم به خیر فرما.

پیشروی در خاک عراق
جمعه 25/4/61
شب دوشنبه 22 رمضان «عملیات رمضان» به‌وسیله نیروهای ایرانی بانفوذ در خاک عراق آغاز شد و این عملیات به منظور گرفتن شهره بصره و وادار کردن رژیم صدام به تسلیم در برابر خواستهای ایران صورت می‌گیرد. گفته شده که بیست کیلومتر در داخل خاک عراق پیشروی کرده‌اند.

عملیات رمضان ادامه دارد
جمعه 1/5/61
«عملیات رمضان» همچنان ادامه دارد و گویا ایران پیشرفت‌های زیادی نداشته است و به نظر می‌رسد که عراقی‌ها علی‌رغم تلفات سنگینی که متحمل می‌شوند سرسختانه از مواضع خود دفاع می‌کنند. چند شب قبل ایران اعلام کرد که طی عملیاتی 372 تانک و نفربر عراقی را منهدم کرده است.

حمله تازه به عراق
جمعه 8/5/61
شب گذشته در ادامه عملیات رمضان حمله جدیدی به مواضع عراقی‌ها صورت گرفت که هنوز هم ادامه دارد.

تبلیغات