آرشیو

آرشیو شماره ها:
۶۸

چکیده

متن


احتراما در هفته‌نامه شماره 45 به تاریخ یکشنبه 15/2/87 در صفحه 106 مقاله‌ای به قلم اینجانب محسن صالحی به چاپ رسید که در ستون اول جمله‌ای در مورد حجت‌‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج‌شیخ محمدعلی انصاری‌قمی آمده است که نسبت به سوابق ایشان در قبل از انقلاب اسلامی ایران و نیز سرانجام آن ماجرا، بعد از انقلاب موارد خلاف واقعی ذکر شده بود.
 
از آنجا که مقاله اساسا خاطره‌نویسی و متکی بر ذهنیات بوده که بعضی به حدود سی‌وچند سال قبل برمی‌گردد، به علت مشابهت اسمی جناب حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدعلی انصاری با شخص دیگر نام ایشان اشتباها با عنوان فوق ذکر شده و هیچ‌گونه تعمدی در کار نبوده است. لذا بدینوسیله از خوانندگان عزیز و خانواده محترم انصاری پوزش می‌طلبم. خواهشمندم این نوشته در اولین شماره مجله چاپ شود که سوءتفاهمات و کدورت‌ها برطرف گردد.
محسن صالحی

پوزش از خانواده انصاری‌قمی
لازم می‌دانیم بدینوسیله از اشتباه پیش آمده و خلاف واقعی که در مورد مرحوم مغفور حجت‌‌الاسلام والمسلمین حاج‌شیخ محمدعلی انصاری‌قمی پیش آمده و باعث تکدر خاطر جمعی از خانواده مغفور انصاری‌قمی شده است، صمیمانه پوزش بخواهیم.
 
این اقدام به این دلیل است که از یک‌سو خانواده محترم انصاری‌قمی از خانواده بزرگ و معزز قم و نجف اشرف و باسابقه درخشان از بیت علم و دانش و فقاهت هستند و هم به جهت انسانی و اخلاقی که هرگونه خلاف واقعی به‌خصوص در مورد بزرگان امری نکوهیده است. البته در شماره گذشته شهروند، متن مبسوطی به قلم فرزند بزرگوار ایشان نقل شده، ولی این مجله به سهم خود اظهار تاسف عمیق خود را از این مسئله ابراز می‌دارد.

شهروند امروز
 

تبلیغات