پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تشکیلات آموزشی ایران در دوره صفویه مکتب خانه کتاب های درسی و مقررات انضباطی آن

نویسندگان: عبدالکریم گلشنی
منبع: خرد و کوشش بهمن 1349 شماره 8
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران اسلامی حکومت های ایرانی- اسلامی صفوی فرهنگی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۱۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۵۴ (۳)

  • -خرد و کوشش پاییز 1354 شماره 18
  • -خرد و کوشش تابستان 1354 شماره 17
  • -خرد و کوشش بهار 1354 شماره 16

سال ۱۳۵۳ (۳)

  • -خرد و کوشش پاییز 1353 شماره 15
  • -خرد و کوشش تابستان 1353 شماره 14
  • -خرد و کوشش بهار 1353 شماره 13

سال ۱۳۵۲ (۱)

  • -خرد و کوشش بهار و تابستان 1352 شماره 11 و 12

سال ۱۳۵۱ (۱)

  • -خرد و کوشش آذر 1351 شماره 10

سال ۱۳۴۹ (۴)

  • -خرد و کوشش بهمن 1349 شماره 8
  • -خرد و کوشش آبان 1349 شماره 7
  • -خرد و کوشش مرداد 1349 شماره 6
  • -خرد و کوشش اردیبهشت 1349 شماره 5

سال ۱۳۴۸ (۴)

  • -خرد و کوشش اردیبهشت 1348 شماره 1
  • -خرد و کوشش بهمن 1348 شماره 4
  • -خرد و کوشش آبان 1348 شماره 3
  • -خرد و کوشش تیر 1348 شماره 2

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO