پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آموزش و نهادهای آموزشی در عصر امویان (مقاله پژوهشی دانشگاه آزاد)

درجه علمی: علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد)

نویسندگان: محمد سپهری
منبع: مسکویه دانشگاه آزاد ری بهار 1385 پیش شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران اسلامی خلفای مسلمان اموی فرهنگی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری سال سوم زمستان 1387 و بهار 1388 شماره 10

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری تابستان و پاییز 1387 شماره 9
  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری زمستان 1386 و بهار 1387 شماره 8

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری تابستان و پاییز 1386 شماره 7
  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری بهار 1386 شماره 6

سال ۱۳۸۵ (۴)

  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری زمستان 1385 شماره 5
  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری پاییز 1385 شماره 4
  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری بهار 1385 پیش شماره 2
  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری تابستان 1385 پیش شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -مسکویه دانشگاه آزاد ری زمستان 1384 پیش شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO