چکیده

مطالعات نشان داده است که شرکتهای کوچک و متوسط (SME s) نقش مهمی را در توسعه اقتصادی کشورها ایفا کرده اند . اما با وجود این ، این شرکتها بایستی برای بقای بیشتر از چند سال خود در بازار در مقابل رقبای بزرگ یا از طریق اتحاد با شرکتهای مشابه برای افزایش نرخ نفوذ در بازار وکاهش ریسک های مالی و یا از طریق استفاده از فناوری های جدید برای غلبه بر مقیاس اندازه غیر اقتصادی شان و همچنین نوآوری که آنها را به طور برجسته ای از رقبای بزرگترشان متمایز می سازد ، مشکلات ناشی از اندازه خود را مرتفع سازند .

تبلیغات