پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی (ره)

نویسندگان: محمد بهشتی
منبع: تربیت اسلامی 1380 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات فلسفه‌ تعلیم و تربیت
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات شخصیت ها[زندگینامه ها؛ اندیشه ها و...]
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۴۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1381 شماره 7

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 6
  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 5

سال ۱۳۷۹ (۴)

  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 4
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 3
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 2
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO