پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

توجه به برنامه درسی «پنهان»؛ ضرورتی آشکار در تحقق اهداف ارزشی آموزش های دینی

نویسندگان: محمود سعیدی رضوانی عذرا کیانی نژاد
منبع: تربیت اسلامی 1379 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات فلسفه‌ تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1381 شماره 7

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 6
  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 5

سال ۱۳۷۹ (۴)

  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 4
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 3
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 2
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO