پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تعلیم ارزش ها؛ وظیفه ای گم شده در نظام های تربیتی

نویسندگان: احمدمهدی عبدالحلیم محمد داودی
منبع: تربیت اسلامی 1379 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات فلسفه‌ تعلیم و تربیت
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1383 شماره 8

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -تربیت اسلامی 1381 شماره 7

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 6
  • -تربیت اسلامی 1380 شماره 5

سال ۱۳۷۹ (۴)

  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 4
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 3
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 2
  • -تربیت اسلامی 1379 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO