پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کابرد نظریه در نقد

نویسندگان: فائقه بقراطی
منبع: بیناب 1383 شماره 5 و 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری گروه های ویژه هنر و فلسفه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۸۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -بیناب 1388 شماره 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بیناب آبان 1387 شماره 12

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -بیناب بهمن 1384 شماره 9
  • -بیناب 1384 شماره 8

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -بیناب آبان 1383 شماره 7
  • -بیناب 1383 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
  • -بیناب 1382 شماره 2
  • -بیناب 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO