پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چهارمین معلم تاریخی

نویسندگان: علی اکبر تشید
منبع: تاریخ اسلام 1347 شماره 16-27
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۷۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۵۲ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1352 شماره 35

سال ۱۳۵۱ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1351 شماره 34

سال ۱۳۵۰ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1350 شماره 30و31

سال ۱۳۴۹ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1349 شماره 29

سال ۱۳۴۸ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1348 شماره 28

سال ۱۳۴۷ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1347 شماره 16-27

سال ۱۳۴۶ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1346 شماره 15

سال ۱۳۴۲ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1342 شماره 8

سال ۱۳۳۹ (۱)

  • -تاریخ اسلام 1339 شماره ویژه

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO