پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

آموزش آکادمیک هنر

نویسندگان: فرشاد عسگری کیا
منبع: بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری گروه های ویژه هنر و روانشناسی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -بیناب 1388 شماره 13

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -بیناب آبان 1387 شماره 12

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -بیناب بهمن 1384 شماره 9
  • -بیناب 1384 شماره 8

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -بیناب آبان 1383 شماره 7
  • -بیناب 1383 شماره 5 و 6

سال ۱۳۸۲ (۳)

  • -بیناب دی 1382 شماره 3 و 4
  • -بیناب 1382 شماره 2
  • -بیناب 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO