پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مرمت از نگاه مرمتگر؛ در گفتگویی با مهندس محسن ذاکری نیا

نویسندگان:
منبع: چیدمان سال پنجم زمستان 1395 شماره 16
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۹۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۹۵ (۴)

  • -چیدمان سال پنجم زمستان 1395 شماره 16
  • -چیدمان سال پنجم پاییز 1395 شماره 15
  • -چیدمان سال پنجم تابستان 1395 شماره 14
  • -چیدمان سال چهارم بهار 1395 شماره 13

سال ۱۳۹۴ (۴)

  • -چیدمان سال چهارم زمستان 1394 شماره 12
  • -چیدمان سال چهارم پاییز 1394 شماره 11
  • -چیدمان سال چهارم تابستان 1394 شماره 10
  • -چیدمان سال سوم بهار 1394 شماره 9

سال ۱۳۹۳ (۴)

  • -چیدمان سال سوم زمستان 1393 شماره 8
  • -چیدمان سال سوم پاییز 1393 شماره 7
  • -چیدمان سال سوم تابستان 1393 شماره 6
  • -چیدمان سال دوم بهار 1393 شماره 5

سال ۱۳۹۲ (۴)

  • -چیدمان سال دوم زمستان 1392 شماره 4
  • -چیدمان سال دوم پاییز 1392 شماره 3
  • -چیدمان سال دوم تابستان 1392 شماره 2
  • -چیدمان سال اول بهار 1392 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO