پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

روش چند محوری پایان قصه های پست مدرن

نویسندگان: آدریان ام.دی.لانچ عبدالمجید اسکندری
منبع: مشرق زمستان 1374 ویژه نامه ادبیات
حوزه‌های تخصصی:
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۸۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۷۴ (۴)

  • -مشرق زمستان 1374 ویژه نامه ادبیات
  • -مشرق شهریور و مهر 1374 شماره 6
  • -مشرق مرداد 1374شماره 5
  • -مشرق فروردین و اردیبهشت 1374 شماره 4

سال ۱۳۷۳ (۲)

  • -مشرق بهمن و اسفند 1373 شماره 2 و 3
  • -مشرق دی 1373 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO