پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

الگویی برای آموزش ""مدرسه ای

نویسندگان: سید علیرضا میرعلینقی
منبع: مشرق دی 1373 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۰۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۷۴ (۴)

  • -مشرق زمستان 1374 ویژه نامه ادبیات
  • -مشرق شهریور و مهر 1374 شماره 6
  • -مشرق مرداد 1374شماره 5
  • -مشرق فروردین و اردیبهشت 1374 شماره 4

سال ۱۳۷۳ (۲)

  • -مشرق بهمن و اسفند 1373 شماره 2 و 3
  • -مشرق دی 1373 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO