پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

موزه هوشمند چیست؟

نویسندگان: ایجی میزوشیما فرهاد مالکی
منبع: موزه ها پاییز 1383 شماره 40
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری گروه های ویژه موزه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۴۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -موزه ها زمستان 1383 شماره 41 (ویژه نامه همایش و نمایشگاه باغ ایرانی)
  • -موزه ها تابستان 1383 شماره 39
  • -موزه ها پاییز 1383 شماره 40

سال ۱۳۷۹ (۱)

  • -موزه ها زمستان 1379 شماره 26

سال ۱۳۷۲ (۱)

  • -موزه ها بهار و تابستان 1372 شماره 13 و 14

سال ۱۳۷۱ (۱)

  • -موزه ها زمستان 1371 شماره 12

سال ۱۳۷۰ (۱)

  • -موزه ها پاییز 1370 شماره 11

سال ۱۳۶۹ (۱)

  • -موزه ها شهریور 1369 شماره 9 و 10

سال ۱۳۶۷ (۱)

  • -موزه ها آذر 1367 شماره 8

سال ۱۳۶۵ (۱)

  • -موزه ها شهریور 1365 شماره 7

سال ۱۳۶۴ (۱)

  • -موزه ها شهریور 1364 شماره 6

سال ۱۳۶۲ (۱)

  • -موزه ها مهر 1362 شماره 5

سال ۱۳۶۰ (۳)

  • -موزه ها خرداد و تیر 1360 شماره 3 و 4
  • -موزه ها اردیبهشت 1360 شماره 2
  • -موزه ها فروردین 1360 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO