پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تفاوتها در نگاه علم و فلسفه به «درست» و «نادرست»

نویسندگان: طوبی کرمانی
منبع: ندا سال دوم تابستان 1370 شماره 6
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق گروه های ویژه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۱۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -ندا سال یازدهم پاییز و زمستان 1382 شماره 39 و 40

سال ۱۳۷۶ (۱)

  • -ندا سال هفتم پاییز 1376 شماره 22

سال ۱۳۷۵ (۲)

  • -ندا سال ششم پاییز 1375 شماره 21
  • -ندا سال ششم بهار و تابستان 1375 شماره 19 و 20

سال ۱۳۷۴ (۱)

  • -ندا سال پنجم زمستان 1374 شماره 17 و 18

سال ۱۳۷۱ (۲)

  • -ندا سال دوم پاییز 1371 شماره 11
  • -ندا سال دوم تابستان 1371 شماره 10

سال ۱۳۷۰ (۳)

  • -ندا سال دوم تابستان 1370 شماره 6
  • -ندا سال دوم زمستان 1370 شماره 8
  • -ندا سال دوم پاییز 1370 شماره 7

سال ۱۳۶۹ (۲)

  • -ندا سال اول زمستان 1369 شماره 4
  • -ندا سال اول پاییز 1369 شماره 3

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO