پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کودکان کم خوان

نویسندگان: جوئل. سی. راستین
منبع: نامه انجمن کتابداران ایران پاییز 1355 شماره 35
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی کتاب مطالعه و وضعیت مطالعه
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۵۸ (۱)

  • -نامه انجمن کتابداران ایران بهار و تابستان 1358 شماره 44 و 45

سال ۱۳۵۷ (۳)

  • -نامه انجمن کتابداران ایران پاییز و زمستان 1357 شماره 43
  • -نامه انجمن کتابداران ایران تابستان 1357 شماره 42
  • -نامه انجمن کتابداران ایران بهار 1357 شماره 41

سال ۱۳۵۶ (۲)

  • -نامه انجمن کتابداران ایران زمستان 1356 شماره 40
  • -نامه انجمن کتابداران ایران پاییز 1356 شماره 39

سال ۱۳۵۵ (۲)

  • -نامه انجمن کتابداران ایران زمستان 1355 شماره 36
  • -نامه انجمن کتابداران ایران پاییز 1355 شماره 35

سال ۱۳۵۴ (۲)

  • -نامه انجمن کتابداران ایران زمستان 1354 شماره 32
  • -نامه انجمن کتابداران ایران پاییز 1354 شماره 31

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO