پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

هنر استدلال روشی نو در آموزش منطق

نویسندگان: رضا محمدزاده
منبع: فصلنامه علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی تابستان و پاییز 1387 شماره 18
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق منطق گروه های ویژه منطق کاربردی
  2. حوزه‌های تخصصی فلسفه و منطق منطق گروه های ویژه آشنایی با منطق
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۲۸۷۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نامه علوم انسانی زمستان 1387 و بهار 1388 شماره 19

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -فصلنامه علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی تابستان و پاییز 1387 شماره 18

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -نامه علوم انسانی تابستان و پاییز 1383 شماره 10

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO