پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تبیین عوامل خلاقیت در نظام آموزشی مبتنی بر تحلیل تاریخ ایران

نویسندگان: حسنعلی بختیار نصرآبادی زهره متقی
منبع: مطالعات اسلامی در علوم انسانی سال اول تابستان 1389 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت نظری تعلیم و تربیت و جامعه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۳۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -مطالعات اسلامی در علوم انسانی سال اول پاییز و زمستان 1389 شماره 2
  • -مطالعات اسلامی در علوم انسانی سال اول تابستان 1389 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO