پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مبانی آموزش از دیدگاه امام علی (ع)

نویسندگان: سید حمیدرضا علوی
منبع: الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات مکاتب تعلیم و تربیت
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۹۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان بهار و تابستان 1385 شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -الهیات و حقوق اسلامی دانشگاه سیستان پاییز و زمستان 1384 شماره 2

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO